+381 (0)62 282 306 - opšte informacije, +381 (0)62 282 593 - individualni treninzi

Fitnes programi

Samostalno vežbanje

Nudi mogućnost samostalnog rada i slobodu u kreiranju treninga. Ovaj vid vežbanja je namenjen iskusnijim vežbačima, dok početnicima stojimo na usluzi u pružanju saveta i smernica za pravilnu upotrebu sprava.

Korišćenje ovog programa sprovodi se kroz dva sektora:

  1. Kardio zona – pruža uslugu korišćenja velikog broja različitih kardio jedinica (trake za trčanje, bicikl, trenažeri, arc trainer-i, steperi…). Na ovaj način utičemo na poboljšanje kardio-vaskularnih sposobnosti organizma (jačanje funkcije srca, pluća i krvnog protoka) kao i na otklanjanje suvišnih kilograma koji ugrožavaju zdravlje i estetski izgled.
  2. Fitnes zona – prostor sa slobodnim tegovima i spravama sa opterećenjem zadovoljiće i one najzahtevnije. Vežbanje sa opterećenjem dovodi do razvoja i uvećanja mišićnog tkiva i naravno snage, čime direktno utičemo na preoblikovanje fizičkog izgleda.

U ponudi je mogućnost kombinovanja Kardio i Fitnes zone, a za vežbače koji bi se opredelili samo za jednu od navedenih usluga pružamo i tu opciju.

kardio zonafitnes zona

Individualni treninzi

Znanje i iskustvo vrhunskog trenera dovešće vas do cilja brzo i efikasno. Preporučujemo vam trening prilagođen i dizajniran vašim fizičkim karakteristikama, potrebama i ciljevima. Ova vrsta saradnje predstavlja najkvalitetniji stručni rad koji možete sebi priuštiti, uz stalno prisustvo stručnog lica koje vodi računa o vašem treningu.

U skladu sa prethodno navedenim tvrdnjama, Fitnes centar Tref je oformio poseban ogranak : “TREF- centar za individualne treninge”. U posebno izdvojenom prostoru, prijatnom ambijentu i intimnoj atmosferi, omogućeni su najkvalitetniji uslovi za visokostručni pristup i maksimalnu predanost svakom pojedincu koji je korisnik ovakvog koncepta treniranja.

Vođeni trening snage

Ovaj sistem podrazumeva vežbanje u grupama od 3 do 5 vežbača uz stalni nadzor trenera. Shodno vašim sposobnostima kreiraćemo adekvatan trenažni program koji će vaše fizičke mogućnosti podići na viši nivo. Program je posebno preporučljiv početnicima i osobama bez preteranog iskustva, kojima je omogućena demonstracija vežbi i potrebna korekcija u toku rada.

Aerobik

Ovaj vid vežbanja predstavlja aerobni trening srednjeg inteziteta, koji je usmeren na razvoj aerobne izdržljivosti, repetitivne snage, koordinacije i fleksibilnosti. Vežbanje se zasniva na plesnim koracima uz atraktivnu i ritmičnu muziku, uz primenu različitih koraka, skokova, trčanja, kao i parternih vežbi snage i pokretljivosti. Program je namenjen mlađim i starijim vežbačima u srednjoj kondiciji.

Pilates

Ovaj metod oblikovanja tela predstavlja jedinstven skup vežbi istezanja i snage. Vežbe su nadahnute različitim stilovima vežbanja kojima ćete oblikovati mišiće celog tela, jačati muskulaturu, poboljšati držanje, a telo učiniti lepšim i zdravijim. Pilates je laka gimnastika koja ne opterećuje, namenjena svima koji žele da poboljšaju kvalitet života.